The 2-Minute Rule for ماگ فانتزی

Wiki Article

ماگ ها انواع مختلفی دارند که یکی از مورد استفاده ترین آنها ماگ های سرامیکی هست . 

شدت علاقه بعضی افراد به این شخصیتها تا حدی است که کلکسیونی از وسایل دیزنی را جمع آوری می کنند مثلا یک پکیج کامل از ماگ دیزنی که شخصیت کارتونهای مختلف را بر خود دارد می تواند اتاق یا آشپرخانه شما را زیبا و فانتزی کند.

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند که روکشی از جنس سرامیک در انها وجود دارد .

به خاطر همین باعث میشه نوشیدنی مدت طولانی گرم یا سرد بمونه. اگه میخواین یه ماگ خوب برای توی کوله پشتی و کیفتون داشته باشین، تراول ماگ بهترین گزینه هست.

خلاصه همه جا و همه کار باهاش بکنین و هیچ اشکالی هم نداشته باشه. بنابراین زیاد قید و بند خاصی راجع به استفاده ماگ توی موقعیت‌ها وجود نداره. ماگ‌ها‌ رو بر اساس طرح و جنسش تقسیم بندی میکنن. توی ادامه مقاله بهت انواع و اقسام ماگ رو معرفی می‌کنیم تا بهتر با دنیای ماگ بازها آشنا بشین.

ماگ‌های سفری نوعی فلاسک کوچک هستند که مقدار کم و مشخصی نوشیدنی را در زمان معین‌شده گرم یا سرد نگه می‌دارند. از آن‌جایی که مهم‌ترین هدف از طراحی این نوع ماگ‌ها قابلیت حمل آسان آن‌ها است، معمولا شکل ظاهریشان شبیه لیوان یا فنجان دردار است تا به‌راحتی بتوانید آن‌ها را در کیف، ماشین یا با دست حمل کنید.

شما میتوانید در هوم دید به راحت ترین شکل ماگ فانتزی خریداری کنید. ما برای شما بستر پرداخت آنلاین و پرداخت و سفارش توسط پشتیبانی واتس آپ را فراهم کرده ایم تا به آسانی ماگ فانتزی انتخابی خود را با کمال احترام برای شما ارسال کنیم.

یکی از خوبیای ماگ اینه که خیلی تنوع داره. البته این رو خیلیا نمی‌دونن و فکر می‌کنن که فقط یک نوع ماگ وجود داره، که اونم ماگ سرامیکیه! دنیای ماگ‌ها یه دنیای پر از تنوعه، انواع مدل های ماگ وجود داره و هر کدوم جنس خاص یا مدل خاصی دارن. البته استفاده از ماگ توی موقعیتای مختلف محدودیت نداره، مثلاً شما می‌تونین توی ماگ مورد علاقتون چای بریزین، قهوه بخورین، آب بخورین، سرکار ببرینش، خونه همراهتون باشه، توی مسافرت هم باشه!

این ماگها نوعی از ماگ سرامیکی هستند که سطح داخلی آن ها حساس به دما بوده که در دمای عادی طرحی ندارند اما با بالا رفتن دما از طریق ریختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ روی لیوان پدیدار می‌شود.

با توجه به تنوع زیاد گزینه‌ها، انتخاب ماگ قهوه مناسب کار آسانی نیست.

تراول ماگ نوعی دیگر فلاسک می‌باشد که در سال ‌های اخیر طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است، تراول ماگ از لحاظ ویژگی‌ های کلی ساخت، تفاوتی با فلاسک چای ندارد، تنها تفاوت این محصول تک‌ نفره بودن، گنجایش کم آن و اندازه جمع ‌و جور آن می‌باشد، تراول ماگ برای افرادی که به پیک‌نیک های تک‌نفره یا کوهنوردی علاقه ‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است، انواع متفاوت تراول ماگ در حال حاضر طوری طراحی شده‌اند که بتوانند برای مدت نسبتاً طولانی دمای مایعات شما را حفظ کنند.

این نوع از ماگ‌ها مانند نوعی فلاسک کوچک ??????? ????? قابل‌حمل در خیابان، ماشین و محل کار هستند که در لحظه، نوشیدنی شما را گرم نگه می‌دارند.

ماگ سرامیکی طرح نوشته طلاییماگ سرامیکی طرح نوشته طلایی، درب سرامیکی طلایی رنگ داره که با نوشته‌هاش ست هست. یه قاشق کوچیک بامزه داره که برای هم زدن قهوه یا دمنوش‌تون کاربرد داره.

شما میتونید محصول رو به صورت سفارش اینترنتی توی سایت یا واتساپ یا اینستاگرام و با ارسال فوری خریداری کنید.

Report this wiki page